3 tane makınada denedım bır tane makınam laptop
wrıless ve ag yollarıylada denedım
hersey duzgun ıp lerle oyuna gırıyoruz takımlarımızı secıyoruz
tam mac baslayacak saha cıkıyor cat
connecting lost cıkıyor ve kopuyor...
cozumunu bılen arkadaslar varmı???