Arkadaşlar bi sorum olacak oyuncuların enerjilerini nasıl yüksek tutabilirim?
en iyisi dinlendirceksin her maçta oynatma***
3 maç oynatmadım diego yu hala %50 nin altında
yedek kadroya dahi alma :D yedek kadroda olursa enerjisi yukselmez
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: