FifaMen Ne yazık ki bilmediğim bir durumdan dolayı oyundan atıyor arkadaşlar. Çok üstüne gitmedim,zamanım olunca tekrar deneyeceğim. Oysa çok istiyordum bu kariyeri devam ettirmeyi. Gelişmeleri yakında bildiririm.
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Ne yazık ki bilmediğim bir durumdan dolayı oyundan atıyor arkadaşlar. Çok üstüne gitmedim,zamanım olunca tekrar deneyeceğim. Oysa çok istiyordum bu kariyeri devam ettirmeyi. Gelişmeleri yakında bildiririm. ne oldu kurtarabildin mi ?? :(
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Ne yazık ki bilmediğim bir durumdan dolayı oyundan atıyor arkadaşlar. Çok üstüne gitmedim,zamanım olunca tekrar deneyeceğim. Oysa çok istiyordum bu kariyeri devam ettirmeyi. Gelişmeleri yakında bildiririm. ne oldu kurtarabildin mi ?? :(
FifaMen Olmuyor arkadaşlar ne yazık ki. Oyundan atıyor:(Çok üzgünüm. Başka kariyer projeleriyle görüşmek üzere. Bu kariyeri sonlandırıyorum..