Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox
:D sorma ya okul mokul uğraşıyoz,zaman bulamıyorum ki ama FM ye zamanımız var her zaman :) ben de estudiantesle oynuyorum zaman buldukça Batu öle işte,baya aldık kupa, libertadoresi falan ;) :)..ama kariyer yazmaya zaman yok gerçekten de ...
Neyse,sen harika gidiyosun!! diycek söz yok...robinho dur ,hleb dir ,,bu takımı direk ispanya ligine aldırmak lazım :)
Düşüncelerin için çok teşekkürler:)Bu arada adını öğrenebilir miyim?Adınla hitap etsem daha güzel olur;)
Ligde Son Durum

Lig artık İngiltere Ligi havasında gitmeye başladı. Her takım birbirinden puan alabiliyor,Anadolu takımları sahalarında çok çok iyi oynuyorlar,gol atmak zorlaşıyor oyuncularınız kim olursa olsun. Kayserispor zaten 3 sezondur harika,bu sene aslında onları yakalamasam da olur. Anadolu'dan şampiyon çıkması açısından:)Yakalayamıycam zaten böyle giderse.
Aliaksandr Hleb

Kalitesini ilk maçta belli etti,sakatlıklar ve kart cezalısı futbolcuların da olmasıyla gereksiz bir transfer olmadığını gösterdi.
Hargreaves

Biraz agresif bir arkadaş bu:)
Robinho

İsmi yeter:)