Çok teşekkürler arkadaşlar.
Olay,Olay,Olay!Arda Turan Fenerbahçe'de!

Geçtiğimiz günlerde Galatasaray'dan olaylı bir şekilde ayrılan ve sözleşmesi fesh edilen Arda Turan,Fenerbahçe ile anlaştığını açıkladı!Mecidiyeköy'de bir restorant'ın açılışına katılan Turan,'Menajerlerim aracılığıyla Fenerbahçe ile görüştüm. Görüşmeler son derece olumlu geçti. Son pürüzleri de halletmemiz an meselesi. Ben artık Fenerbahçe'nin futbolcusuyum' diye konuştu.
Galatasaray'a Çok Kırgınım
'Galatasaray klübü daha devre arası bile gelmeden benimle yolları ayırdı. Ben neredeyse doğduğumdan beri bu klübe hizmet verdim. Görevimi başarıyla yaptım. Ancak Galatasaray yönetimi benim kontratımı hiç etik bir şekilde fesh etmedi.' diyerek sözlerine devam eden Arda Turan,dinlenmek istediğini ikinci yarı takımı Fenerbahçe için elinden geleni yapacağını söyledi.