
Arkadaşlar Aranızda Forma yapma konusunda uzman olanlardan 2 ADET JUVENTUS 2008 FORMASI RİCA EDİYORUM resimler şunlar;
NOT: YANLIZ BİR RİCAM DAHA OLACAK; HOME(SİYAH-BEYAZ) OLAN FORMADA ÇORAPLARDA SİYAH ŞERİT OLMASIN DÜZ BEYAZ OLSUN. YAPACAK OLAN ARKADAŞA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.