1-ARkadaşlar bende pesturka var... ben kitserverda gs ye yeni forma ekledim oldu, yeni kaleci forması ekledim olmadı yerine psv nin kaleci forması çıktı... bunun nedeni nedin bilen var mı??????????????
2-normal maçta forma seçme yerinde 1-2-3-4 tuşlarına masıyorum olmuo ama master ligte oluo bunun nedeni nedir??
3-bu ikisi bi çelişki midir yoksa benim hatam mı bu üçünü isteyebilir miyim????:D:D