:mad: formaları yükledim beyler programından (KİT RAPTOR) ama siyah forma gözüküyo bu konuyla ilgili diğer bölümlere baktım ama
pekte kimseyi aydınlatmadı şu sorunu bilenler lütfen açıklasın açıklayana dua etcem yaw
LÜTFEN ADIM ADIM ANLATIN SADECE BEN DEĞİL HERKES YAPSIN BU SORUNU!!!