ugr61 yaa arkadaşlar benim spiker ilk zamanlar çalışıyodu ayarlarda spiker acık gözüküyo ve img klasörümün içinde türçe rs_e.img dosyasıda mevcut ama neden spiker sustu çözemiyorum yardım lütfeen