şunda oynarmı asus işletimsistemi 2gb ram
512 ekran kartı(asus)
oynarmıyım
gta IV alcak ama
cok rahat oynarsın ram kaçtı?
evet çok rahat oynarsın çünkü benimkide aynısı ondan biliyorum
önce gta ıv PC ye çıksında boşver sen Sistemi:D
nisan sonunda hollandada sonrada (5mart)dada kıbrısda 13 de türkiyede
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: