esesli_ates **arkadaşlar logoları nasıl değiştiririz? mesela we united takımının logosunu değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım bilgilendirirseniz çok memnun olucam?**
esesli_ates nasıl değiştirildiğini öğrendim ama bu seferde benim koyacağım yeni logonun boyutu büyük olduğundan kabul etmiyor ne yapmam gerekli lütfen yardım edin
a.234 kardes mancesterin kucuk logosunu al pc kaydet sonra manceserin takım ayarlarına gir sonra logo diyor tıkla scan de tarıcak kaydettin resmi al ekle sonra duzenle ok ama logo kucuk olsun
esesli_ates Orjinal Mesajı Yazan: a.234 kardes mancesterin kucuk logosunu al pc kaydet sonra manceserin takım ayarlarına gir sonra logo diyor tıkla scan de tarıcak kaydettin resmi al ekle sonra duzenle ok ama logo kucuk olsun kardeş man utd napıyım ben bende var zaten o