ertantesss arkadaşlar kendim tasarlayıp kendim yaptım umarım beğenirsiniz bu arada forma numaralarını nasıl düzenliyoruz bilmediğim için numaralar biraz kötü oldu. iste link: http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=18722 buda oyun içinden görüntü: http://www.gamingaccess.com/functions/showimage.php?image_download=http://www.socceraccess.net/download/images/18722-trkyfntasy.JPG ggs ile oyuna importlayabilirsiniz.yorumlarınızı bekliyorum...(BU ARADA İLK FORMA DENEMEM YORUMLARINIZ BU NEDENLE ÇOK ÖNEMLİ BİLEN ARKADASLARINDA TAVSİYELERİNİ DİNLEMEK İSTERİM:):))
Mad_Dragon Feyenoord formasına benzemiş :) şortuda siyah yapsaydın tam olacakmış :) şaka bir yana güzel olmuş ;)
emreore arakdaşım gerçekten güzel olmuş bişe sorucam o nıke işareti ln nası konuo oralar merak ediorum edıtten yapılıomu yada programıımı wr?
ertantesss ben bu formayı adobe photoshop cs2 den yaptım ve oyuna ekledım orda copy/past yardımıyla yapılıo benımde ılk denememdı bıde forma numaralarının nasıl yapıldıgını bılseydım daha guzel olcaktı ama sonrakiler ıcın umutluyum:):)