hocam benim adım yavuz nick çok saçma biliyorum ama hoş görün daha 13 yaşındaydım yazdığımda bi nevi çocuk ve okulda bi tosba muhabbeti vardı anladın sen:D yeni hesapta açmak istemiyom bi karizma oluyo 2006 dan beri kayıtlı yazınca biliyonmu:D:D:D belki yeni hesap açarım sırf bu nick yüzünden