tommy89 WOOOWW LA GALAXY mi NAPTINN HACİ hep aklında olan bi takımda bi gün seçecektim benden önce davranmışın:D :D Şaka bi yana harbi iyi seçim :)
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ saolun beyler bu arada tolga nerden geldi senin bu ingiltere-amerika aşkın:) DAVİD BECKHAM Sen bizim herşeyimizsin.:D Beckham alan takım iyi takımdır bi gün oynarım diye düşünüyodum.
tommy89 Vayyy Şampiyonlar Ligi Heralde Kupayı BECKHAM'ın takımı alır:D :D Nası olsa Beckham ŞL çocuğu:D :D :D
ThE _wOLF_ Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Vayyy Şampiyonlar Ligi Heralde Kupayı BECKHAM'ın takımı alır:D :D Nası olsa Beckham ŞL çocuğu:D :D :D Onlar kupada yok:) Edit:Kupa rövanş maçında cidden çok ballıydık:DBu maçlardan çıkan sonuç bir deplasman takımı olduğumuzu gösteriyo
Ottoman Arkadaşlar okulların açılması nedeniyle kariyerimize sadece cumartesi ve pazar devam edeceğiz.Duyurulur... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Benim maçlarım!!!
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Tarık Amerika'da iyi işler çıkartmışsın;) Chelsea maçını unut sen:D saolasın mert :)
How.44 amerikan kulüpleri niye bu kadar parasız kalmış anlamadım yaaaww...:) neyse arkadaşlar,güzel sonuçlar almışsınız bence,lig maçlarını bekliyoruz..
Mert__ aynen bende şimdi okudum benmde dusunebilcegim bir takımı secmişsin tarık basarılar diliyorum..