Gamemaster Arkadaşlar Bundan Sonra Sizlerle Fifa 2008 Facelerimi Paylaşacağım.;) İlk Facem Kaka Leite Yorumlar...
galatasarayli67 bu aralar o kadar çok çalıntı face yapan olduki kim ne yapıo anlamak zor.onun için şöle bi yorum yapıorm lütfen yanlış anlama;) eğer gerçekten seninse çok güzel olmuş ellerine sağlık;)
dssgc burunu bu derece iyi yapıcak ve saçlarıda alpha yapıcak türk bilinen kişiler dısında birinin yapıcağını sanmıyortum sözlerimi yanlış anlama gerçekten sen yaptıysan çok süper helal olsun ama 1 senelik facermaker olmadan böyle face yapmak zor
.Hakan. aurelionun kaşları yukarı olsa anelkaya benzicek:D aurelio üzerinde biraz çalışmalısın bence orhan ak ise harika. dediğin gibi saçta sorunun var. ellerine sağlık.
esadowic gamemaster k.bakma'da sana pek güvenmiom.çünkü bizim mysoccerfans'ta da mini formalarım diye konu açmıştın sonrada bi baktım ki çalıntı olduğu belli oldu.hatta sonra banlandın.konuda kilitlendi.o yüzden kardeş pek güvenmiom sana faceler seninmi die.belki gerçekten senindir faceler.
Gamemaster **Esad Bir Yama Yapıoz Minikitleri Görünce Görürsün Ben O Miniitler Goalden Altıp Spor Sitesi Gir Sende Bak O Formaların Aynısı İstersen Msn'mi Ekle Gösteriyim;)**
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: ckas9999 cok güzel bence linkleri ne zaman vericeksin Büyük Bir Patc Yapıyorum O Zaman Çoğu Facemle Birlikte Link Verecem;)
Ray Allen_20 Orjinal Mesajı Yazan: nistelrooy999 http://www.soccerturkey.net/forum Senin Gibi Face Maker Lazim Bize Hemen Gel Facelerini Yayinla reKLam yapma kardeş......bu arada nani'nin gözLeri sanKi biraz büyüK oLmuş:D...gözLerLE oynarsan birz düzeLebiLr;)....emeğine sağLıK
Gamemaster Evt Arkadaşlar Uzun Bi Ara Sonra Karşınızdayım Şimdiki Face Gerrard Bazı Yerleri Kötü Gözükebilir Kesimden Dolayı.;)