Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_
Napcaktık yani 18 Takımında futbolcularını tek tek mi koycaktık? Mantık çerçeveleri içinde yorum yapalım! Ama Uğur haklı sanırım senin derdin Trabzonspor'un olmaması sanırım.Ama istiosan onu da ekleriz ;)
Oda yetmez mertcim baksana adam tsl takımları demiş demekki menüye 100 ün üstünde futbolcu sığdırman lazım hiç yakıştıramadım sana :D