Arkadaşlar şu anda Master Lig de Fenerbahçe ile 3. sezonun sonundayım ve kadrom da her sene kattığım yıldızlarla birlikte kimi oynatsam kararsızlığı yaşıyorum bir yardımcı olursanız sevinirim.
Kadrom şöyle;
Kaleci:GONZALES(Ç.RİZE' den transfer ettim.)
Kaleci:VOLKAN
Kaleci:VOLKAN BABACAN
Defans:ALEX(CHEALSE'den transfer ettim.)
Defans:LUGANO
Defans:EDU
Defans:ÖNDER TURACI
Defans:UĞUR UÇAR(G.SARAY'dan transfer ettim.)
Defans:GÖKHAN GÖNÜL
Defans:ROBERTO CARLOS
Orta Saha:XABİ ALONSO(LİVERPOOL'dan transfer ettim.)
Orta Saha:YATTARA(TRABZONPOR'dan transfer ettim.)
Orta Saha DELGADO(BEŞİKTAŞ'dan transfer ettim.)
Orta Saha:AURELİO
Orta Saha:SELÇUK
Orta Saha:VEDERSON
Orta Saha:UĞUR BORAL
Orta Saha:ALEX
Forvet:NİHAT(VİLLAREAL'den transfer ettim.)
Forvet:CROUCH(LİVERPOOL'dan transfer ettim.)
Forvet OWEN(NEWCASTLE UNİTED'dan transfer ettim.)
Forvet DEİVİD
Forvet:İLHAN PARLAK
Forvet:COLİN KAZIM
KADROM BÖYLE BENİM İLK 11'İM İSE ŞÖYLE;
TAKTİK:4-1-2-1-2
KALECİ:12-GONZALES
DEFANS:33-UĞUR UÇAR
DEFANS: 4-ALEX
DEFANS: 2-LUGANO
DEFANS: 3-R.CARLOS
O.SAHA:22-XABİ ALONSO
O.SAHA: 7-NİHAT
O.SAHA:11-YATTARA
O.SAHA:20-ALEX
FORVET: 9-CROUCH
FORVET:26-OWEN
SİZCE BU KADRONUN 11'İ NASIL OLMALIDIR?
FORVETTE KİMLERE YER VERMELİYİM?
NİHAT MI? DELGADO MU?
CROUCH MU? DEİVİD Mİ?
BU SORULARIN CEVAPLARINI BEKLİCEM...