Arkadaşlar bakın 8.0.1 yüklenmeden çalışması için anca db nin içindeki 800 dosyasının içindekilerle bu yamanın içindekileri değiştirmeniz lazım. Bu da çok sağlıklı değil.
Ben en başta 8.0.1 gerekmez yazdım ama yanlış oldu ben 8.0.1 üzerine yapmadığım için gerekmez dedim.
Yeni oyun açarken küçük bir kutucuğun çıkması ve yamanın 800 ile değiştirmeden sadece belirttiğim yere kurulmasıyla olması için 8.0.1 yüklenmelidir.Zaten oyundaki bazı hataları (2009'da oyundan atması gibi) düzeltmek için 8.0.1 gerekli...
Ayrıca oyuncu özelliklerini değiştirmedim...