PunJhieR Yukleniyor da yukleniyor hic bitmiyor yuklenme. Gol falan atınca pozisyon tekrarlarında da boyle kalıyor.. Oyunda spiker yok ondan olabilir mi?
PunJhieR Orjinal Mesajı Yazan: hhyx forumda konu açılmıştı . ingiliz spiker dosyasını yükleyince düzeliyormuş. aradım bulamadım linki verebilir misin?
emonettea onun çözümü var geçici system settingsden sound settingse girip ordan commentary i no yapıosun sorunsuz oynarsın ama spiker olmaz tavsiyem spikeri indir