ya arkadaşlar onlıne oynamak istiyorum ama onlıne secenegini tıkladıgımda serıal istıyor ne demek oluyor bu sizde boyle bir sorunla karsılasıyomusunuz eger karsılastıysanız bu sorunu nasıl astınız yardım lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn....Bu arada oyunum orjinal değil...