vegabond12 arkadaşlar slam dunk yarışması yapıorum ama adamler alley-op yaptığı için bni geçiyorlar alley-op nasıl yapılıyor söler misiniz? söyleyebilenlerden ricam olacak pc kolu için de söyleyebilirler mi?? söyleyemezlerse canları sağolsun
SirEren slam dunk da yapacaksan biraz tio veriyim çizgiye gel x e bas sonra bidaha x e bas ağır çekime alır orada bacağının arasından geçirip smaç yapıyo jklu tuşları potadan sektirmene yarar cd duşu takla açar pota kenarında yürüyüp d ardından bi de daha yaparsan mükemmel bir şekilde topu arkasından geçirip smaç basar 10 alırsın valla daha birsürü var heralde ama benim yapabildiğim 8 10 hareket var