Merhaba arkadaslar..benim Barcelona kariyerimde Ingiltere icinde teknik direktörluk yapiyorum. ve arupa kupasi elemelerinde gurupumda Turkiyede yer aliyor. Simdi Turkiyeyi yensem icim rahat etmiyecek. Tabkiki Turkiyenin manajeri olmak isterdim ama fatih terimi birturlu kovamadilar. Ne yapiyim Turkiyeyi yeniyim mi yada yeniliyimmi??