cimbomlueray creation masterı yükledim açtım open fifa 08 dedim ama bir şey gelmiyor. ardından görev yöneticisine geliyorum ve orada creation master 08 yanıt vermiyor diyo ne yapabilirim lütfen yardım edin...
Nevzat_BJK open de ve bir süre bekle cm o zmn fifa 08 in dosyalarını yüklüyor olacak ve sonra kendisi açılır 1-2 dk. arası bekle sonra yukardaki işaretler(top,takım vs.) renkli olur