Merhaba arkadaslar, genis ekran dizüstü bilgisayara sahibim, 1280x800 cözünürlük oyunun ayarlarinda mevcut degil, ayrica oyun cok kasiyor 32bit yerine 16bit yapmak istiyorum fakat o da ayarlarda yok, görüntü ayarlarini en düsük seviyeye getiriyorum yine de kasiliyor, PES2008'i en yüksek ayarlarda cok rahat oynayabiliyorum, FIFA 08'i nasil rahat oynayabilirim, 16bit ayari nasil yapabilirim, ne yapmam gerekiyor yardim edermisiniz?