laboheme evet arkadaşlar bu sorun bendede var tsl patchi kuradanda masterligde takılı kalıyo yardımcı olabilirmisiniz
laboheme sen oyunu yeniden kur sonra cv_0.img dosyasını kopyala adını cs.img yap onda sonra PES 2008 TSL Pro Patch v1 i yükle ben öle yaptım sorunsuz çalışıyo _ILKER_ söledi çalıştı teşekkürlerr
PunJhieR Orjinal Mesajı Yazan: laboheme sen oyunu yeniden kur sonra cv_0.img dosyasını kopyala adını cs.img yap onda sonra PES 2008 TSL Pro Patch v1 i yükle ben öle yaptım sorunsuz çalışıyo _ILKER_ söledi çalıştı teşekkürlerr bende spiker yok ondan kaynaklanıyor olabilir mi?