meraba arkadaşlar ben genelde fifa oynardım ama bu hafta pes2008 aldm ve baslamayı planlıyordm...
winrar la pes2008part1 i cıkartırken cs.img dosyasını bulamadığını söledi yani hata verdi...
bende pesimde tezahuratlar falan tsl herseyiiyle olsun istiom
şimdi verilen yamalarda cs.img nin yedeğini alın gibi cümleler var..
ben direk yamayı indirsem pes klasörüne cıkartsam ve part1-2-3-4-5 onlarıda cıkartsam olurmu
yoksa ne yapmam lasım benmle aynı sorunu olanlar ne yaptı acil yardımmm
şimdiden yorumlarınız için saolun