Smaç yarışmasına NBA'de ilk iki yılında olanlar katılabiliyor. Howard bu yıl 3. yılında. Özel izinle katıldı. Özel izin gibi bir durum olmadığı sürece sadece Rookie ve Sophomore (1. ve 2. yılında) olanlar katılabiliyor.
@HellboY: Ben de onlinedım, hatta Enesle beraber izledik. Hiç haber vermiyorsunuz, üçümüz izlerdik.