NeFaKo hile olabilir tabi olmayadabilir çünkü fm 2007 de ben aykutun özelliklerini full 20 yaptım adam atıyordu. hatta gol krallığında 5 golü vardı alta golü attıktan sonra tam 120 metreden felan yazıyor (saha 120 metre var mı :D :D :D )
Hqmi atıyor bazen kaleden bir vuruyor,rakip kalecinin dalgınlığına geliyor.tam kaleci tutcak diyorsunuz.bir bakmışınız top kalenizde.aynısı bendede oldu:D
TuNdRaLoWeR Kornerdende atılmış olabilir diyecektim fakat golü açıklamışsın..Şu sıralar bu tip golleri çok duymaya başladım,fakat o duyguyu hiç yaşamadım:)
MaddDogg bende de hazırlık maçında Frey attı :D degaj yaptı top rakip ceza sahasında bi kere sekip diğer kalecinin üstünden gol oldu :D
ronaldo_mert_1907 euhe bende de olmustu aykut topu dikti top kim seye değmeden alarıma gitti:D ama sonra 2-1 yendim