Camby **Benda 17 yaşında bırakan ollmuştu.Schalke04'ün genç takımında bulunan Nurullah Can serbest bırakıldı.Hiçbir kulüple anlaşamayınca futbolu bıraktı.**
ronaldo_mert_1907 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami adam gururuna yedirememiştir:D euehuehu:D:Dharbi öle olmus heaa:Dhelal olsun
ronaldo_mert_1907 Orjinal Mesajı Yazan: Samedinho şebek oldugu için bırakmıstır ::D :D:D:D:D::Deuheueh
ceza14 evet bende de booty diye bir oyuncu 17 yaşında bıraktı,bu işi başaramazsa şahıs kendine yeni iş arıyo tabi.:D