la benim 512 ram atıradeon 9250 series 256 ekran kartım var lowdan mediuma bile çıkmaıyo arkadaş 128 ekran kart 256 ramla highta hiç takılmadan oynuyo olurmu böyle saçmalık sırf bu yüzden daha pes oynamıyom sarmıyo çünkü çim ve face falan gibi efektler güzel olmayınca oyundan tat alamıyorum haa büide seyirciler gözükmğüyo
,
256 ekran karı lowda oynuyor
128 ekrann kartı higta hiç sorunsuz oynuyor
garip değil mi?...
çözümü yok mu .....