Kadirr1991 Pes 2oo8 de oyuncu olusturdum fakat istediğim kulube yerleştiremedim....nasıl yapacagım konusunda yardım edersenız sevinirim....
esesli_ates takım düzenle bölümü varya orada alttaki seçenekte register player var oradan yapabilirsin