arkadaşlar pesturka yamasındaki kitserver i yükledim.master ligde kitserver i yükledikten sonra sol üstte bi yazılar çıkıyor 1.2.3.4 tuşları ile değişiyor üstteki ikisi ile formalar değişiyorda diğer ikisi ile ne değişiyor bilen varmı?yardımlarınızı bekliyorum