Oyunu 3 ay kadardır oynuyorum.Sistemim oyun için yeterli.Ama şimdi bişey oldu,oyun açılıyor,konami yazan beyaz sayfa geliyor sonra hata raporu penceresi açılıyor ve kapanıyor.Neden böyle olmuş olabilir acaba,çünkü aylardır gayet rahat oynuyordum.Arada açılmasada 2. 3. denemede açılıyordu.Artık hiç açılmıyor.Yardım edebilecek olan war mı???