Cr9 bendede oluyodu bende prograı sonlandırdan kapatıyodum sonra kendi kendine düzeldi sende programı sonlandırdan kapat en iyisi :D:D
RuBeLLiOuS ya bir yama falan yüklediysen sorun ondan olabilir takma kafana program sonlandırdan kapat arkadaşında dediği gibi en kesin çözüm.:)
siyahs44 teşekkürler arkadaşlar şu anda monkey dragonla ugraşıyorum gerekli ayarları yaptım oyun stiliini fgalan seçtim hiçbir hata yok bu konuda ama oyuna giremiyorum şimdiii
nightfear bu sorun ben de 'fenerbahçe ve beşiktaş tezahurat yaması'nı yükledikten sonra olmuştu, onu silince düzeldi..