arkadaşlar bildiğiniz gibi pesturka tsl patch çıktı sorunsuz yükledim ama oyun çok yavaşladı ben yüklemeden önce highde oynuyordum ne kasılma vardı nede donma ama şimdi yarım saat takımları seçtikten sonra formaların gelmesini bekliyorum. Birde ekran çözünürlüğü bozuldu normalde 1024*768 de oynuyorum yine o çözünürlükte oynamama rağmen menüde ki yazılar ekrana sığmıyor bu neden olabilir sizdede bu sorunlar oluyormu olduysa nasıl çözdünüz söylerseniz çok sevinirim