mertonur Orjinal Mesajı Yazan: METALCi_08 sen olayı anlamaışın Uluslar arası kupaları menejer modda oynıyabilcez :D fifa uluslararası kupaları ayrı bir oyun olarak piyasa sürdüğünde olanaksız arkadasdan bundan dolayı öle bir saka yapmıs yane :D en fazla öle olur zaten :D
serkan_yildiz saçmalamayın ya ne anladık bu işten o zaman zaten istediğimiz takımla menejere başlamak aptalca bir aptallık daha gelmesin
mcs Orjinal Mesajı Yazan: serkan_yildiz saçmalamayın ya ne anladık bu işten o zaman zaten istediğimiz takımla menejere başlamak aptalca bir aptallık daha gelmesin harbiden ya...
NeFaKo zaten menejer modda milli takımlar sadece hazırlık maçı yapıyor dünya kupasını felan ayarlasalar benim yönetmeme felan gerek yok :D :D