uraşırsan yapamıcağın şey yoktur. Tamam içlerinde saygısızlık ypnlar çıkabilir ama yorumlara açık olcan. örneğin ckas9999 yorumu normal en profesyonel face yapımcılarına bile bu yorumlar yapılıor. Tamam haklısın emek veriosun uraşıosun ama bu yorumlar seni daha ileri götürcek. ali2can2 de bunu demek istemiş. Sen diğer saygısızları kafana takma kardeş.
Facelerin git gide daha ii olmuş. Sanırım o-editi pek kullanmıon. kaşlar falanda o yüzden tam yerine oturmamış. Sitedeki facemakerlardan yararlanmaya bak hepsi mükkemmel facemakerlar. Anlatımlarda var sitede onlarada bak. Umarım bu yorum seni kızdırmamıştır ;) :)