Orjinal Mesajı Yazan: kk9
ya arkadaşlar sizcede bu turkuaz forma yanlış değilmi.Ülkemizde bu kadar sorun varken,yüzlerce şehit vermişken turkuaz forma bana pekde hoş gelmiyor açıkçası.
evet arkadaşım bu bizim forma neden al-ak di (kırmızı-beyaz) çünkü bayrağımızın renkleri ama fedarasyon
artık allah havale ediyorum gitti bu bağrağı değiştirdi artık değişiyoruz çünkü başka şeylere merak salıyoruz fedarasyondan beklemezdim şerefsizim bayrağı bir bez parçası gibi değiştir di
ama arkadaşlar bari siz yapmasaydınız ama saol yinede bne kullanmam