mustafasimsek Kadrom tecrubem ve azimimle kazandım kadro guzel hepsi birbirine uyumsaglıyor taktigi bu siteden aldım fenerbahce icin ideal bir taktiktir
TuNdRaLoWeR Ya adamlar konuyu açıp kaçıyorlar bir daha siteye uğramıyorlar bile amaçları ne anlamadım ki:rolleyes:
mustafasimsek konuyu yanlıs yere actıgım icin ozur dilerim alex sakattı onun yerine en iyi tumer vardı onu koydum kesinlikle hile yok kendi hakkım defans carlosla gokan defansif oynadı hemde
mustafasimsek simdi ceyrek finale cıktım interle oynuyorum ilk yarı 0-1 yeniyorum.2.yarıda cok sanslıydım ıbrahimovic paso ofsayta yakalandı atamadılar vede 0-1 yendim inanmayanlar resim kesinlikle hile yoktur bari konuyu actık bu seferlik botle olsun
mustafasimsek dostum link bu gordugun gibi bu taktikle chelsi interi yendim lyonu hayli hayli yenersin hadi sana kolay gelsin http://rapidshare.com/files/73458347/BuBeFa_Tactics.tac
tommy89 Wowww gerçekteki gibi Fener yine İnteri ezip geçiyor.:D TEBRİKLER... NOT:Kanka resimler çok geç açılıyo çünkü yanlış formatta kaydediyosun resmi oainte attıktan sonra farklı kaydetten jpeg i şeçde resimleri hemen görek.