Orjinal Mesajı Yazan: eren968
Merhaba arkadaşlar gine ben fifa 2008i yeni aldım winrardan çıkarttım harddiske yeni klaör yapıp aroyo yapıştırdım ama fifa2008 bende açılmıyor lütfen yardım edin bana lütfen ennnnnnnnnn
eğer crack yapmadıysan çalışmaz ama crack yapıpta hala açılmıosa(bende öyle sorunla karşılaştımeğer sitemizde 'dvd sizfifa08' dosyası warsa onu yükle sitede yoksa başka sitelerden bulabilirsin rar indirdiğin zmn rar dosyasının içindeki fifa08.exe dosyasını masaüstüne çıkar we olay tmm :) ii oyunlar