
Hikaye:Ben sezona GS ile başladım döndüm dolaştım buraya geldim.Son haftalarda geldiim için bütün maçlarım bunlar
Yeni Takımım İstanbul B.Belediyespor

Taktik:

En tehlikeli oyuncumuz:ADRİANO


Hedef:Seneye Avrupa da oynamak
Ligdeki son durum:7.ciyim















İLK SEZONUN ARDINDAN...
ligte puan durumu:

Avrupa'ya gidenler:
Beşiktaş-Şampiyonlar Ligi
Galatasaray-Şampiyonlar Ligi
B.ŞehirBelediye(ben)-UEFA
Trabzon-UEFA
Kayseri-İntertoto

ne yazıkki oyuncularım hiç ödül alamadı.Adriano(18) gol krallığında Umut Bulut(22) dan sonra 2. oldu...
seneye UEFA da olduğumuz için transfer şart!
Transfer bombaları birazdan....
not:Yönetim daha çok para verdi
yorumlarınızı esirgemeyin