fifaci_cocuk Arkadaşlar fifa 08 nonda gs de değil.Onun için size birşey soracağım nonda fifa 08 de hangi ligin hangi takımında oynuyor.
DECISION buyurun upload ettim http://rapidshare.com/files/90164851/nordic.zip.html yükledikten sonra team managementte herseyi restlemek lazim