Arkadaşlar face yapmaya daha yeni başlıyorum...O-edit kullanmadım çünkü poc 2008 yüzünden o-edit kullanmak çok zor oluyo..pes 6 da daha kolaydı..herneyse umarım beğenirsiniz ayrıca face yapımında tüyolarınızı bekliyorum...
Ümit Karan
TIKLA
Cassio Lincoln
TIKLA
Deivid de Souza
TIKLA
Rafael Van der Vaart
TIKLA