Merhaba arkadaşlar ben fifa2008'i daha yeni aldım ve aldığım 2cidili winrardan dosyaları çıkardım programfilese ama 2 partıda harddiske kopyalayın diyor kurulumda komik gelecek size ama hardiskin olduğu klasörü bana söyleyebilirmisiniz.rica ediyorum söyleyenler için şimdiden teşşekkür ederim.