saat 17,30 da yükledim ve harika bi yama olmuş. Eline koluna sağlık. Bir kaç eksiği var:
1. Bank Asya 1.liginden oyuncu transfer edemiyorum etmeyi bırak oyuncu arayamıyorum bile buna bir çözüm getirirsen işte o zaman süper olur kardeşim.
2. Formaların renkleri çok açık olmuş hem onlara hemde minikitleri fifa daki orjinal mini kitler gibi yaparsan güzel olur. :D
3. Fortis Türkiye Kupasında direk çeyrek finalden başlıyor neden öyle ?