mczoo İLK OLARAK FENERBAHÇEDE BAŞLADIM İLK YIL İKİNCİ OLDUM TRANSFER DÖNEMİNDE FLAŞ TRANSFERLER YAPARAK ZORDA OLSA ŞAMPİYON OLDUM UEFAYI KAZANDIM 2.İNCİ SENEDE ŞAMPİYON OLDUM VE UEFADA FİORENTİNAYI ELEREK ŞAMPİYON OLDUM ARDINDAN MİLAN TEKLİF ETTİ HEMEN GİTTİM SERGİO AGÜERO TRANSFERİ İLE BİR NUMARA OLDUM İLK YIL İKİNCİ OOLDUM AMA 2.YILIMDA ŞAMPİYON OLDUM ŞAMPİYONLAR LİGİNDE FİNAL OYNADIM VE BAŞARILI İSTİKRARIM SAYESİNDE İNNGİLTERE MİLLİ TAKIMINDAN TEKLİF GELDİ HEMEN KABUL ETTİM BU ARADA MİLANIDA BIRAKTIM İNGİLTEREDE 25 MAÇA ÇIKTIM VE 23 GALİBİYET 2 BERABERLİK ALDIM HİÇ YENİLMEDİM ARDINDAN BREZİLYAYA GEÇTİM ORDADA ŞU AN 5 MAÇ YAPTIM 4 GALİBİYET ALDIM VE HALA DEVAM EDİYORUM(DAHA ALTINCI MAÇIMI YAPMADIM):cool:
TuNdRaLoWeR 1.)SS varda ben mi göremiyorum:D 2.)Başlığını düzeltmelisin.. 3.)Tümüyle büyük harflerle mesaj yazmakta yasak..
taklamakan53 arkadas cok sanslısın walla ben kac seneden berı oynuyorum o kadar karuyer yaptım gsye sampıyonluklar yasattım uefa aldırdım ama hıc bır klup yada ulke bana teklif wermedii:D:D :)
Cr9 bana cezayir teklif getirmişiti sonra arjantin en son olarak etimesgut şekerspor bunu duyunca çok şaşırmıştım:D:D
Roy Keane 1)Başlık hatalı.. 2)Sadece yazmakla olmuyor,SS koyman lazım.. 3)Mesajını tümüyle büyük harflerle yazmışsın,buda yasak..
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: emree53 arkadas cok sanslısın walla ben kac seneden berı oynuyorum o kadar karuyer yaptım gsye sampıyonluklar yasattım uefa aldırdım ama hıc bır klup yada ulke bana teklif wermedii:D:D :) bana bjkden at.madrid ordan chelsea sonrada man utd teklifleri geldi ülke olarakda france koltugu boştu ilgilendigimi acıklamıstım hemen atlamışlardı :cool:
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren 1.)SS varda ben mi göremiyorum:D 2.)Başlığını düzeltmelisin.. 3.)Tümüyle büyük harflerle mesaj yazmakta yasak.. Aynen katılıyorum:)