Orjinal Mesajı Yazan: mertince
allahını seversen gamemaster neresi güzel ya adam çenesiyle gülcek maçta biraz dikkatli inceliyin adama ümit weriyosnz sonra gaza gelcek zaten şu akdinhoyla gfb bilmemne her konuda tartışıyo deli ediyolar çocuk ikiside işte acıyorum onlara
Benim "FB @KDINHO FACE SHOP" konusunda bu sayfanın en üstündeki resim var.
Bu adam kendi yaptığı bi halta benziyomuş gibi benim yaptığıma iğrenç,kötü,berbat...
bir sürü şey saydırmış.
Özetle kötü olmuş, bi daha dene felan yok.Böyle bebeler foruma üye oluo, onlarla uğraşıyoz.
Bide sen kalkmış çocuk gibiler diyon.Ulan ben çok mu bayılıyorum böyleleriyle uğraşmıya.