djkenan YA ARKADAŞLAR PESTURKA 2008 İ İNDİRDİM AFS LEDE YAPTIM AMA OYUNDAKİ TAKIM LOGOLARI YOK LİGTV YOK YANİ BELÇİKA TAKIMLARININ LOGOLARI VAR NEDEN OLMUYOR BİRİ YARDIM ETSİN LÜTFEN