Merhaba arkadaslar..Benim bilgisayarimdaki pes 6 tam mac oynarken bilgisayar kapanip yeniden aciliyor. Ve aranizda niye böyle oldugunu bilen varmi??. Sunu bilinki pes 6 daha önce bilgisayarimda vardi hemde ayni bilgisayar ama oyuna birseyler olmustu bende oyunu silip yeniden kurmustum ama simdi böyle kapanip duruyor. yardim lutfen