laboheme şu yeni gelen PES 2008 TSL Pro Patch v1 ini kurdum orda cs yok vede oyun açldı ama masterlig yapılmıyo açtığımda siyah bekleme başlıyo öle kalıyo lig kupa yapabiliyorum ama master lig olmuyo yardımcı olabilrmisiniz
Cr9 sen oyunu yeniden kur sonra cv_0.img dosyasını kopyala adını cs.img yap onda sonra PES 2008 TSL Pro Patch v1 i yükle ben öle yaptım sorunsuz çalışıyo